commercial break

03 August 2015

Wedding Photography Package

Assalamualaikum.

Sebenarnya GR masih baru lagi dalam bidang fotografi ni. Mula pun sebagai hobi disebabkan minat nak guna kamera DSLR daripada zaman belajar dulu. Masa belajar dulu, pinjam kamera kawan. Tapi bila selalu pinjam, malu. Nak beli tak mampu. Pendam sajalah. Tahun lepas, 2014 adalah duit lebih sikit masuk dalam poket. Selain asingkan untuk kahwin, GR peruntukkan juga untuk beli sebuah kamera DSLR untuk memenuhi keinginan yang dah lama sangat terpendam tu, haha.

Masa mula-mula dapat kamera tu satu benda pun tak tau. Ye lah, kita biasa main 'auto' masa pinjam kamera kawan-kawan dulu. Tak ada pulak nak belajar lebih mendalam. Tapi perlahan-lahan GR belajar sikit-sikit melalui internet, sambil tanya kawan-kawan yang ada guna DSLR jugak. Alhamdulillah dah ada lah sikit pengetahuan. Dah tukar-tukar lens, dah tau teknik sikit, hihi. 

Sekarang dah terfikir nak jadikan kemahiran tu sebagai sumber pendapatan. Ye lah kan, sekarang ni zaman mencabar. Semua perlukan duit. Jadi apa yang mampu kita buat duit, kita buat. Cuma belum cukup yakin lagi untuk betul-betul iklankan servis untuk jadi jurukamera sebab macam belum pandai lagi. Mungkin kena belajar lebih sikit. InsyaAllah, satu hari nanti harap-harap GR mampu buat untuk cari duit sampingan. Kat bawah ni bolehlah tengok koleksi gambar seterusnya, manalah tau ada yang berkenan nak ambil GR sebagai jurukamera, haha. Gurau je. InsyaAllah GR usaha dalam masa terdekat ni sampai yakin untuk jadi jurugambar rasmi.







30 July 2015

Koleksi Foto

Koleksi Foto dari D5100







Domain Murah

Related Posts with Thumbnails