commercial break

19 March 2012

Posmen Ke Syurga? Apa itu?

Assalamualaikum.


Hai, bersama GR kembali. Nada frekuensi penulisan GR nampaknya semakin kurang jelas dari hari ke hari. Almaklumlah, orang dah berkerjaya. Baru tahu bagaimana sibuknya mencari rezeki untuk sesuap nasi. Ayat sangat klise bukan?

Ok, tujuan entri kali ini adalah untuk memperkenalkan kepada sesiapa yang membaca blog ini tentang kewujudan sebuah blog baru dengan genre unik dan berbeza. Tak tahulah samada GR ini buta dunia internet atau tidak, tetapi GR belum pernah jumpa blog yang bergenre sebegini. Blog ini mengandungi surat-surat hasil penulisan 10 orang penulis. 9 daripada penulis-penulis tersebut adalah hebat dan mempunyai gaya penulisan yang tersendiri. Seorang lagi penulis yang berbekalkan subjek penulisan peringkat sekolah rendah sehingga darjah 6 dahulu, iaitu GR sendiri, hehe.

Apa yang menarik mengenai blog ini, semua penulisan merupakan surat yang ditulis khas kepada penerima-penerima yang tertentu. Anda sebagai pembaca juga boleh mengirimkan surat anda kepada kami, untuk disiarkan. Mungkin ada di antara anda yang mahukan surat yang selama ini tersimpan, dibaca oleh orang lain bukan? Inilah caranya. Anda boleh melawat blog ini di http://posmankesyurga.blogspot.com/.

Nak cerita lebih lanjut pun tak guna, tembak pun tak kena. Apa kata anda lihat sendiri di dalam blog ini, apa yang ada. Mampukah juadah yang tersedia memuaskan selera anda semua? 

nota kaki kiri: blog ini baru bertapak, jadi masih belum punya identiti yang konsisten. teruskan memberi sokongan, kami akan menyediakan yang terbaik untuk anda semua =)

3 comments:

Sya_Merpati Putih 88 said...

selamat kembali menulis ye GR..=)

nama blog tue unik...
entry2 dia pun menarik..suka baca..=)

GR said...

taklah kembali sangat pun, huu. terima kasih apapun :D

ya, unik. ramai penulis hebat dalam tu. teruskan membaca ya :)

Anonymous said...

thanks, very good =)

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails