commercial break

03 July 2012

Fanatik

Assalamualaikum.

Fanatik.
Aku benci fanatik.
Fanatik melampau merunsingkan kepala.

Fanatik.
Aku benci fanatik.
Fanatik melampau menyempitkan minda.

Fanatik.
Aku benci fanatik.
Fanatik melampau mata hatinya buta.

Fanatik.
Nyah kau fanatik.
Jangan berbicara dengan aku kalau kau fanatik.

Fanatik.
Nyah kau fanatik.
Jangan bawa ideologi fanatik kau ke sini.

Aku bukan tak ambil tahu.
Aku bukan tak ambil kisah.
Aku bukan tak peka.

Aku juga tahu mana salah.
Aku juga tahu mana benar.
Tapi aku juga tahu tak ada yang sempurna.

Fanatik.
Sekali lagi aku ingatkan.
Jangan bawa ideologi fanatikmu kepada aku.

Sejujurnya, 100% aku benci.
Aku benci sikap fanatik.


p/s: aku tak benci justin bieber, aku cuma benci fanatik justin bieber

No comments:

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails