commercial break

03 January 2011

Buffered Earning 3

Assalamualaikum.
Saya sedang mencuri masa untuk berada di talian buat seketika.
Hah, saya menggunakan talian internet di restoran makanan segera MO'MEN.
Pernah dengar tak nama restoran ini? Saya baru pertama kali singgah di sini. Restoran ini terletak di Seksyen 7 Shah Alam, berdekatan dengan tasik Seksyen 7.


Ok, masa yang ada taklah lama sangat. Jadi tak ada perkara panjang yang dapat saya bincangkan.
Cuma, hari ni bila saya buka laman Nuffnang Alhamdulillah, saya dapat kejutan lagi.
Ada satu lagi BE sedang bertapak di blog saya. 
Agak kecewa jugalah tiada talian internet buat masa ni di rumah, jadi mungkin BE yang sedang bertapak ini tidak akan mendatangkan hasil sebanyak mana.
Tapi, bila satu BE menjelma satu lagi BE lama dah pun menjadi ME.
Apa-apa pun terima kasih Nuffnang kerana menambah lagi koleksi BE saya. Tak sangka pula banyak BE yang saya terima ya.

nota kaki kiri:  tak dapat nak menjalankan aktiviti melawat blog kawan-kawan dengan rancak. Insyaallah nanti saya singgah.




5 comments:

nub said...

wooh..cayalahhh

shida mj said...

tahniah fitri..teruskan berblog

Nieza Micha said...

best nye dapat BE lg... jeles nih.. haha...

tak penah nampak lak restoran tu kat seksyen 7.. huhu... macam la selalu pegi shah alam.. ngeh3...XD

i am S!L4H.. said...

gedunggg...x pe la..biakan die...heeeee

Mohd Fitri said...

nub: hehe jangan macam tu.

kak shida: terima kasih

nieza: ada dapat lagi satu ni hah, tapi taknak buat entri. huhu
ceh, ingatkan selalulah pergi shah alam ni. hehe

silah: alah, kalau biarkan memang tak ada hasillah. huhu

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails