commercial break

09 January 2011

sayang awak

Assalamualaikum.
Saya sayang siapa?
Siapa sayang saya?
Hah, anda jangan fikirlah jawapan soalan tu.
Sebabnya ini bukan saya tanya pada anda.
Cuma hari ni bila saya buka laman Nuffnang dan lihat analisis pelawat, saya terjumpa kata kunci 'sayang awak' sebagai salah satu carian di blog saya.

kata kunci carian di blog saya
Siapa sayang siapa? 
Hanya orang yang mencari itu sahaja yang tahu.

Ok, sekarang saya mahu tanya pada penulis blog yang lain.
Apa maksud bintang yang lebih di ruangan LB tu?
Adakah itu bermaksud iklan di ruangan itu yang paling banyak diklik?
Kalau anda tahu jawapannya, sila tinggalkan komen anda.
Sekadar untuk tahu sahaja, tak ada hadiah yang ditawarkan, hehe.
Sekian, maklumat dari anda membantu saya.
Terima kasih.

nota kaki kiri: tak tahu kena tanya kan?

2 comments:

Unknown said...

keyword baik2 orait aa..hehe

GR said...

ya, blog ini penuh dengan kasih sayang! :P

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails