commercial break

13 January 2011

Keputusan Pertandingan Gambar Paling Chill

Assalamualaikum.
Apa khabar semua?
Ok, entri ini hanya entri pendek.
Sekadar nak memberitahu hasil keputusan contest gambar paling chill yang telah berlangsung sebelum ini.
Anda boleh lihat keputusan penuh di sini.

Walaupun saya tak menang, tapi termasuk dalam kategori Top20, syukur jugalah.
Pihak penganjur telah memberi saya ini!


Jadi, terima kasih untuk penganjur kerana menganjurkan contest yang menarik ini.
Harap-harap ada lagi contest dari beliau, hehe.
Tak lupa juga ucapan tahniah kepada pemenang tempat pertama dan kedua yang menerima hadiah.
Gambar mereka memang chill. 
Kalau tak percaya cubalah tengok!
Sekian, wassalam.

nota kaki kiri: maaf, masih tak dapat menulis blog secara normal.

3 comments:

Nieza Micha said...

gambar2 pemenang2 tu memang chill la.. lawa2... huhu...

dapat top 20 pun dah ok...^_^

idAti mALek said...

oh sama-sama.
sori ini je yg dapat diberi T.T

jgn lupe join bila ade kontest next time okie.

Mohd Fitri said...

nieza: ya betul top20 pun sangat bagus. hehe, sebab ramai pesaing.

idati: insyaallah jika ada masa ada peluang. hehe

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails