commercial break

04 December 2010

Anugerah aka Award

Assalamualaikum.
Ok, agak teruja terima award dari kawan budiman ni, SYAFIQ

Disebabkan kau budiman pilih aku, aku dengan tanpa rasa terpaksa jawab soalan-soalan kau. ^_^

Berikan satu nickname untuk saya (dia)
capit, dari kecil aku panggil kan? :)

Ucapan untuk pemberi award
Terima kasih lah, kau ingat jugak kat aku kan.

Senaraikan 6 artis/kugiran/kumpulan yang anda minat
1. Paramore
2. Hujan
3. Azlan and The Typewriter
4. Yui
5. Lisa Surihani
6. Mila

Bagi award ni kepada 10 blog yang cantik dan cun









6 comments:

ierayahaya said...

hehe.. terkejut tetiba ada orang bagitau cik ira dapat award... hehe~

fahiraferra said...

eh eh thank you :)

♥..cik_mas..♥ said...

thnks 4 da award ye....thnks sangat2... :)
nnti ade mase cikmas jawab ye..buat masa ni tak brape sihat... sory..

i am S!L4H.. said...

eh ad award utk sy erh...heheee
tme ksih byk2 kerane sudi listkan......

Cempakamelati said...

Tahniah dapat award tu.

Sepi tanpa mimpi said...

iera: hee, tak perlu terkejutlah. :)
fahira: sama-sama :)
cik mas: sama2. tak mengapa, ambil masa ok. semoga cepat sihat :)
silah: sama-sama :)
cempaka: oh, terima kasih :)

*banyaknya smiley :)

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails