commercial break

09 December 2010

Photo Addict Contest

Ok, hari ni Gedung Rasa dah buat keputusan untuk turut serta dalam contest bertajuk seperti yang tertera dalam banner di atas. Anda juga boleh turut sama menyertai dengan hanya klik SINI.

Ini gambar yang saya nak pertaruhkan.


Tengok baik-baik muka kami, ada tak rupa orang gila bergambar?
Hah, kalau nak tahu ini antara ahli-ahli kelab gila gambar yang memang gilalah! Sebenarnya banyak lagi gambar-gambar yang saya rasa kalau anda tengok anda pun turut sama jadi gila bergambar bersama kami, tapi satu saja sudah memadai untuk contest ini. :)

Gambar ini diambil di Melaka ketika kami melakukan penggambaran video untuk subjek Bahasa Jepun 2 pada 8 Oktober 2010. 4 orang bermula dari kiri adalah pelakon utama manakala yang berbaju merah tu lelaki kamera kami. Kami ni salah satu daripada beberapa kumpulan dalam kelas yang buat penggambaran luar daripada kawasan. Penggambaran tak seberapa, ambil gambar tu yang beberapa!

Jadi, anda rasa contest ini menarik? Apa lagi tunggu, jom turut serta ok.

nota kaki kiri: rumput itu lebih menyerlah dari kami ok!

nak tag:
cik anisa
en zarin
cik ida

6 comments:

Syafiq Rosli said...

gd luck weh..

unieylovesherself... said...

cikgu datang semak jawapan

cikida said...

gud luck,,ciayok2!! maceh tag..huuuu..byk contest kan,bestttt !

msTeddy said...

rajin hang masuk contest

Atika Natasha said...

gud luck jugak na..
ade can nak mnang,gmba yg dpetaruhkan nmpak mcm best je

Sepi tanpa mimpi said...

syafiq: ok, kau pun sama
tuan penganjur: hee, sila-sila semak
cikida: hee, jom turut serta
msteddy: haha, taklah rajin sangat. banyak lagi tak masuk tu
tika: terima kasih, anda menaikkan semangat saya.. :)

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails