commercial break

31 December 2010

Hutang sangat banyak

Assalamualaikum, sekarang sewaktu saya menaip entri ni jam sudah menunjukkan pukul 12.11 pagi. 
Saya dah banyak berhutang ni. Bukan hutang duit, bukan hutang budi, tapi hutang tag. 
Banyak sangatlah nak diselesaikan. jadi saya cuba untuk selesaikan satu-persatu yang mana saya mampu.

 Yang pertama, tag daripada Cik Ida kita ni hah. Sebenarnya dah lama dia tag saya, baru hari ni dapat jawab. Maaf ya sebab lambat. Ok, mari kita tengok apa yang ada

1) adakah anda rasa anda HOT ?
Fokus saya agak terganggu bila ditanya soalan sebegini, haha. Jawapan saya adalah saya sebenarnya langsung tidak hot ok. Kalau anda kenal saya bagaimana, anda akan tahu.

2)update wallpaper yg anda guna sekarang?
Mungkin, kalau saya dah bosan nanti. Ni pun baru tukar sebenarnya, hehe.

3)cerita about this wallpaper.
Ringkas, seringkas jawapan saya ni.

4)kali terakhir makan pizza?
Tahun lepas.

5)lagu terakhir yang anda dengar
Turn It Off oleh paramore

6)apa yang anda buat semasa selesaikan tag ni ?
Menaiplah, sambil muka berkerut-kerut

7)selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa ?
Saya bangga dengan nama saya sendiri

8) tag 5 orang :
Mra 

9)siapa orang no.1 dengan anda ?
Rakan dari sekolah rendah sampai sekarang :)

10)katakan sesuatu pada orang no 5
Selamat pagi.

11)nombor 3 ade hubungan dengan siapa
Kawan sekelas saya

12)bagaimana pula no. 2?
Juga kawan sekelas saya beserta rakan serumah

13)katakan cinta kepada orang no.4
Tak boleh, ada panda yang akan marah saya nanti

14) berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:
2 orang berumur 22 tahun
dua orang berumur 21 tahun
Jejaka-jejaka yang ditag semua hebat
2 Gadis yang ditag comel! (tak ikhlas, betul tak ikhlas =P)

Ok dah sudah. Ada lagi 2 3 tag nak jawab. =_=

Yang ni, anugerah untuk saya ditag oleh Cik Ida  juga. Adakah beliau peminat saya? Ok, itu pernyataan sengal!


1)sejak bile korang mula berblogging ?
Januari 2010

2)mengapa korang berblogging ?
Sebab terpengaruh dengan kawan-kawan pada awalnya, tapi sekarang dah serius ok dalam berblogging ni!

3)korang selalu wat entry mengenai apa ?
Saya tak ada tema khusus, apa yang terlintas itu yang akan saya sampaikan

4)suke blogwalking tak? nyatakan sebab :
Suka, tapi bergantung pada emosi.
Sebab apa saya suka, sebab berjalan jauh tanpa mengeluarkan peluh.

5) last question.ape pendapat korang mengenai saya ? -yg bagi korang award ni..
Dia kelihatan seperti seorang yang ceria dan mudah berkawan. Harap teruskan sikap yang baik ni. hehe

Tag 10 orang?
10 orang sikit sangat, jadi semua pengikut saya boleh ambil anugerah ini ya. 


Hah, ada lagi tag ni ingatkan dah habis.

Saya dianugerahkan anugerah ini oleh Cik Fatin

Untuk menerima anugerah ini, saya harus menjawab beberapa soalan:

1. SIAPA PEMBERI AWARD INI?
Cik Fatin, seorang penulis blog dari Melaka. Saya jumpa beliau semasa blogwalking dan ada kisah disebaliknya, tak payah tahulah, hehe.

2. APA KOMEN ANDA TERHADAP BLOG YANG MEMBERI AWARD INI
Gambar latar belakang blog beliau sangat ringkas dan beliau tak ada letak widget-widget yang berat jadi blog beliau mudah kalau nak singgah.

3. AYAT YANG ANDA SELALU TINGGALKAN DI SHOUTMIX ORANG
Ikut emosi, kalau tengah baik ayat mesti berbunga-bunga. Kalau biasa-biasa ada perkataan Ziarah atau Singgah.

Tag 5 Blogger lain?
sama juga, 5 orang sikit sangat, jadi semua pengikut saya boleh ambil anugerah ini ya. 
Ok dah selesai. Penat jawab ni, boleh belanja saya aiskrim tak?

8 comments:

Syafiq Rosli said...

thank weh..kalau sempat aku join..hehe

Unknown said...

gahahha..utang taq naaa

pogy said...

yg penting hutang ko ak x bank in lg...hahahaa

Nieza Micha said...

hahaha.. sampai 3 tag di jawab dalam satu entry... bagus2... huhu...

نورّالعينِ said...

bolehke nak amik love award tu ek??

ejulz said...

bayar.. jgn x bayar bro.. haHa

Faten Rosli said...

tengs la tlg promote myblog..hehe.. ^_^

Mra Mastura said...

tag tuuu aku dah buat.. thx!

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails