commercial break

22 December 2010

Buffered Earning

Assalamualaikum dan selamat pagi.
Bila jalan-jalan di blog orang lain, nampak ramai penulis blog yang bercerita mengenai BE.
Rasanya semua dah tahu mengenai BE bukan. Kalau belum tahu tu, sila lihat SINI.
Saya pun baru dapat lihat dengan sendiri BE di ruangan kempen semalam. Ok jangan gelak sebab baru dapat!
Alhamdulillah, dapat juga merasa. Maklumlah, saya penulis blog baru. Entri juga tak berapa menarik Jadi kesempatan ini dirasakan begitu berharga.

Untuk yang tak tahu, kalau kita menerima BE ianya adalah seperti berikut.

Tapi peratusan tu tetap sikit kalau trafik di blog sikit. 
Nampaknya kena lebih aktif kali ni.
Bagi yang berminat dengan produk-produk yang diiklankan, bolehlah lihat pada iklan tu ya.

Sekian, ucapan TERIMA KASIH KEPADA NUFFNANG.
Jom kita sama-sama tingkatkan trafik.
Mana tau ada rezeki.

15 comments:

Syafiq Rosli said...

congrat eh

i am S!L4H.. said...

eh dpt 3 be erh..hee

Sepi tanpa mimpi said...

syafiq: terima kasih!

silah: ya 3. tak sangka langsung. :)

i am S!L4H.. said...

wowww..mmg teruja gtu..heee
tuah ayam nmpk di kaki.tuah mnusia?heee

Sepi tanpa mimpi said...

tuah manusia nampak di dahi kot.
haha

Izz said...

iz pnye pon sikit jugak. xpe2 brsama-sama la kt kayuh pelan2. haha

afiqah said...

tak penah dpt BE lg T.T

nora said...

waaaa leh ar belanja aku makan pasni ngeh3

Sepi tanpa mimpi said...

izz: sama-sama berusaha!

afiqah: takpe, usaha lagi! saya hanya bernasib baik.

nora: ngeh3.. tak kenal tak kenal. ahaha

James Buns said...

mcm mana nk daftar ini nuff hang..

ceh

Ain Zulaikha said...

wah tahniah, kira okey lah baru lagi dah dapat, sy tak dapat lagi, tgh tggu ni.. dia tak keluar lagi.. emm tp semenjak dua menjak ni ada lah nak singgit.. hehe

4G's said...

sya penulis muda..byk xtau..
leh tlg ajar

aren said...

wow..tahniah! ok lah tu.
aku dah tade BE skrg..huu
dulu ada wt xtau je.sbb bz.hahaha

Mohd Fitri said...

james bun : cuba pergi ke laman nuffnang

ain: terima kasih, anda dah popular. hehe

4g: boleh. kita sama-sama belajar ya!

aren: haha. dah kembali aktif tu

fyda razak said...

keep it up and up and up. Congrat!

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails