commercial break

28 December 2010

Saya Blogger Melaka

Assalamualaikum.
Kepada yang menanti sambungan kisah promosi harap bersabar ya. Saya sedang mengusahakan dua entri hari ini.
Cuma saya terlihat laman BPM yang sedang menjalankan kempen senarai penulis blog ikut negeri. Anda boleh klik SINI untuk lihat. Jadi, saya nak turut serta sebentar.
Ini adalah senarai data-data yang dikehendaki:

Perbuatan terlarang seperti ini hanya boleh dilakukan di Melaka.

Nama: Mohd Fitri Abdul Karim, orang biasa panggil Fitri, Fit

Status: Bujang dan masih mencari calon 

 Cara nak hubungi saya:  
  • www.facebook.com/mohdfitri.abdulkarim
  • ym: feat_88mlk
  • skype: fitri.karim
  • email: fitrikarim88@gmail.com 
Daerah: Jasin

Tempat tinggal: Kg Seri Minyak

Apa yang menarik di sini: Ada perkampungan ikan bakar, ada tempat pelancongan iaitu Pulau Besar, Pantai Siring (disebut dalam bajet 2011, hihi) dan akhir sekali sebab tempat ini menarik adalah kerana saya tinggal di sini.  

Jadi, kalau ada blogger yang nak datang Melaka untuk jumpa saya, boleh hubungi saya melalui medium yang saya nyatakan di atas kalau mahukan apa-apa maklumat.

Sekian dari saya, SAYA BLOGGER MELAKA 

10 comments:

SakinaDeen ツ said...

Saya blogger perak :D tett..

A.K♥ said...

Datang melawat blogger senegeri! XD

nora said...

ok ok nanti aku p cari ko ek

misz FaTiN said...

owh.. org seri minyak rupa nye.. ^_^

pogy said...

feat pnjam muka ak..nk royalti
hahaaa...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ape khabar org jasin...!!

♥CERITA.JIWA.ADLIA♥ said...

larh seri minyak..dekat jew...
hmm nie mesti dlu sek.seri mahkota kan..hehehe

AROL DSHW said...

wah! senegeri lah kita. arol pun blogger Melaka jugak! hehe. :)

Admiral Hafiz said...

kat seremban esok ada gathering untuk blogger...

jomla join!


Mini Blogger's Gathering ( Seremban ) : 1 Jan 2011

afraliza said...

hidup melaka!!!

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails