commercial break

08 December 2010

Blog Pilihan Malaysia 2010


Blog saya dipilih? Oh, belum lagi.
ini adalah mengenai kategori yang diwujudkan oleh BPM untuk mengetengahkan lagi blog-blog yang baru diwujudkan pada tahun 2010 ini.
Gedung Rasa berpendapat ini adalah satu usaha yang baik oleh BPM dalam usaha membantu penulis-penulis blog supaya dapat mendedahkan blog mereka kepada orang ramai. Anda semua penulis blog yang baru menyertai dunia blogging pada tahun 2010 ini dijemput turut serta. Tarikh tutup adalah pada hari ini jam 3petang, cepat sebelum terlambat!

Ok, Gedung Rasa mula menulis di blog ini pada 22/7/2010. ENTRI PERTAMA ini bertajuk assalamualaikum. Mengenai entri ini, ianya hanya sekadar untuk mengumumkan secara rasmi kewujudan blog ini dan kehendak Gedung Rasa untuk menjadi penulis blog yang baik.
Tujuan saya menulis blog ini sebenarnya hanya untuk mengetengahkan pendapat dan juga menulis mengenai apa yang saya rasa pada sesuatu masa itu. Tapi disebabkan kekangan masa sebagai pelajar sebelum ni dan sumber yang kurang untuk menulis blog, blog ini terabai seketika dengan hanya beberapa entri.
Jadi, saya kembali aktif di Gedung Rasa ini pada bulan disember kerana ada sedikit masa untuk menulis disebabkan cuti semester. (bukan sedikit masa, banyak rasanya ^_^)

Jadi, terima kasih kepada BPM kerana sudi membantu penulis-penulis blog macam saya ni untuk mendedahkan lagi blog kami.
Sekian! 


4 comments:

nur said...

selamat berblogging ye.. and salam kenal
ALL IN ONE
tq for the comment n i follow ur blog

GR said...

terima kasih :)

Atika Natasha said...

gud luck eh..and thniah

ezloveycraft said...

gud luck okeh
;)

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails