commercial break

30 December 2010

promosi bahagian tujuh (akhir)

Assalamualaikum. 
Bahagian ini adalah bahagian terakhir segmen promosi blog oleh saya.
Sebelum tu saya nak minta maaf sebab bahagian yang terakhir ini tidak serupa dengan bahagian-bahagian sebelum ni kerana saya mempunyai masalah yang tak dapat dielakkan. Tapi, apa-apa pun saya tetap juga mempromosikan semua blog yang ada cuma dengan cara yang sedikit biasa.

tak mintak, google bagi juga
Ok, di bawah adalah senarai blog-blog yang terakhir untuk segmen promosi saya.

Kenapa anda perlu singgah sini? Hah, sebab tuan punya blog ni adalah seorang yang comel dan peramah serta beliau adalah bekas jiran saya di Shah Alam. Orangnya kecil sahaja dan agak petah bila berkata-kata. Entri yang saya rasa anda patut baca dalam blog ini adalah bercerita tentang hobi. Hah, kalau anda tengok hobi beliau ni agak menarik jugalah. Saya pun tak sangka, selama kenal dia ni dia ada hobi begini.


Blog ini menarik sebab saya suka tengok template yang beliau gunakan. Ala-ala pink, terserlah sifat keperempuanan beliau, hehe. Kali pertama saya singgah di blog beliau adalah ketika entri contest makan ayam. Hah, masa tu tengok gambar beliau makan ayam nampak sangat tengah kawal keayuan tu. Kalau tak silap, beliau menang contest ni. Seingat sayalah.


Hah, dia ni saya mula-mula kenal masa masuk kumpulan Blogger Tercinta Official (BTO). Masa tu saya hairan juga tengok, asyik-asyik minta 20sen mamat ni. Tapi bila dah borak dengan ahli-ahli kumpulan tu memang seronok. Dia ini agak gila sedikit. Kalau nak kenal dengan dia sila masuk kumpuan BTO ok. Entri dia yang menarik adalah fobia itu apa? Hah, entri yang ni saya suka, jadi anda cubalah tengok mana tau anda juga suka.


Ok, cuba masuk blog ini, tengok ada daun-daun gugur, cantik. Blog ini adalah mengenai perkhidmatan katering. Jadi, kalau ada sesiapa yang berminat nak tempah boleh cuba ke blog ini ya. It's western time, kata mereka dalam entri ini. Ada gambar-gambar masakan mereka. Saya tengok pun boleh jadi lapar balik ni.


Hah, ini blog Cik Farah Nordin kita ni hah. Kebanyakan entri-entri beliau adalah mengenai kehidupan beliau. Sekali-sekala kalau kita tengok kitar hidup orang lain pun bagus juga, mana tau boleh jadikan pedoman. Blog dia pun cantik juga, secantik orangnya. Tapi jangan kacau ya, dah berpunya tu, hehe. Ok, cuba tengok entri selamat bertunang ni. Bila tengok gambar-gambar dari entri tu buatkan saya rasa nak bertunang cepat pula, hehe.


Hah, blog si Iz ni sangat kemas. Tengok tersusun dengan rapi blog dia. Sejuk hati bila buka. Taklah serabut dengan pelbagai widget dan segala bagai kan. Jadi, bila buka pun mudah. Entri-entri beliau juga bagus. Tapi yang paling saya suka apabila beliau meluahkan pendapatnya dalam entri mari kongsi pendapat. Bila baca entri ni, terserlah sifat beliau yang peka dengan isu-isu semasa.


Hah, ni blog adik kita Alyah. Baru saja selesai PMR. Nak tahu keputusan? Kena tanya pada tuan badanlah ya. Beliau pun ahli BTO juga. Blog si budak kecil ni cantiklah, saya suka, hehe. Masa mula-mula dia beritahu tukar template, buka blog dia je dah terpegun. Kalau tak percaya, silalah datang. Entri dia yang bertajuk sekali-sekala nak juga berjalan di taman bersama mama tersayang patut anda baca. Tajuk dia memang panjang kan? Nak tahu apa yang ada silalah baca ya.


Blog ini sangat menyejukkan hati. Nama blog pun sedap dibaca, Bahtera Seorang Hamba. Banyak sangat entri-entri menarik dan berguna untuk kita semua. Kalau tak percaya, cuba singgah di blog ni. Entri yang menyentuh hati saya adalah doa dari sahabat, sebab saya seorang yang sangat menghargai sahabat-sahabat saya. Jika anda juga sama seperti saya, cubalah ya baca entri itu.


Hah, blog ni pun comel juga. Dengan header gambar anime yang ala-ala romantis tu, ditambah lagi dengan warna latar belakang yang pink, memang comel blog ni. Tambah lagi, beliau letakkan lagu salah satu kugiran kegemaran saya iaitu Paramore, Turn It Off. Bertambah-tambahlah sokongan saya pada dia ni, hehe. Jadi, saya rasa anda boleh baca entri maria elena oleh beliau. Ada video sekali, kebetulan siang tadi baru kali pertama saya singgah di blog Maria Elena tu. Jadi, apa kata anda lihat blog ini juga ya.

Sekian, promosi terakhir dari saya. Saya nak ucap terima kasih pada semua yang mengambil bahagian dalam segmen saya ni dan minta maaf untuk sembilan penulis blog terakhir yang tidak dapat diletakkan dalam entri serupa dengan penulis blog yang lain. 
Sekian, wassalam

nota kaki kiri: berusaha keras melawan masalah emosi yang sedang melanda. tolong doakan saya supaya dapat melawan masalah ini ya.

7 comments:

Nieza Micha said...

thanx Fitri... hope kamu dapat selesaikan n lawan masalah tu okey... chill... ^_^

farah said...

thankz yew..list kn farah jugk..

nikza said...

menarik2..terima kasih ye..

cintailmu89 said...

mekasih ya,promosikan blog iz..mai la singgah2..

@ahhleeyott said...

ahha , LIKE LIKE LIKE . thanks abg fitri . haha :D

GR said...

nieza: sama-sama dan terima kasih kembali.

farah: sama-sama. tak ada masalah

nikza: sama-sama

iz: sama-sama juga, insyaallah. datang sini juga

alyah: hehe, sama-sama dik alyah :)

Unknown said...

terima kasih utk promosi tu :)

Domain Murah

Related Posts with Thumbnails